pondělí 26. ledna 2015

Nový začátek

Tak oficiálně můj první článek na tomto blogu.
Dlouho jsem se odhodlávala založit si znova blog. Řekla jsem si, že na potřetí už to udělám všechno jinak. TENTOKRÁT mi bude jedno, kdo o mém blogu bude vědět, blog je něco co mě vždycky bavilo, něco, kde sem se mohla vypsat a kde jsem vždy byla ráda za komentáře, které mi ostatní blogerky psaly.
Vím,že lidi na kterých mi záleží mě podporovat budou. Ale o tom jindy.
Tohle je můj třetí blog. Název berte s rezervou, chtěla jsem něco ironického. Chtěla bych tenhle blog zaměřit tak celkově na všechno jak kosmetika tak fashion,  taky na můj život a vypsat se když prostě budu potřebovat, postupem času pro vás chci také točit videa. 
Teď už trošku o mě.. Jmenuju se Karolína a je mi 20 let, bydlím na vesnici s rodiči a momentálně nestuduji žádnou školu. V květnu jdu na přijímačky na vysokou a snad už se mi tam kam chci bude líbít mnohem víc, než na minulé škole. 
To jsou základní věci o mě, více bych vám chtěla říct ve videu, které pro vás chystám  snad někdy natočím. 
Zatím se mějte hezky a doufám že se vám tu bude líbit 

1 komentář:

  1. Tak vítej na blogu, a ať ti to tu dlouho vydrží :)
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat