úterý 27. ledna 2015

Nemoc? Prosím ne!

Dnešní den pro mě nezačal obzvlášť dobře, protože jsem se vzbudila s hroznou bolestí v krku a zimnicí .. to miluju. Rozhodla jsem se teda, že dneska natočím to video. A jo, mám ho, ale světelný podmínky nula. Což mě mrzí, protože dřív sem neměla čas to natočit, práce mi to bohužel nedovolila.  Uvidím ještě až to upravím jestli to zveřejním, nebo ne, když tak už ho zítra hned zveřejním. Když seberu konečně odvahu. 

Včera mi dorazila úplně super bunda ze který jsem nadšená. Ta barva je ve skutečnosti ještě hezčí.  Pokud budete chtít dám odkaz, kde sem ji zakoupila. Vevnitř je plyšáčková. <3 a límeček je taky jemný. Láska na první pohled prostě. Ale o tom, ještě ve videu, které taky chystám..


Jsem docela unavená tak pro dnešek budu končit. Sestříhám to video a co dál to se uvidí. Tak se mějte zatím hezky a zítra ahoj. 


Žádné komentáře:

Okomentovat